Alla inlägg under december 2013

PT

Av E H - 30 december 2013 22:57

Jag har köpt PT timmar, först fick jag ett erbjudande med ett kostupplägg och PT-tid 30min/veckan men då inte i gymmet. Eh det är ju i gymmet jag vill ha min PT, jag vill ju ha tips & råd, bli visad rätt, någon som pushar & styr! Maten vet jag hur jag ska sköta, det gäller bara sparka mig själv i baken & tacka nej till bjudfika, utbildningsfrallan & inte slicka tallriken på bjud luncherna...

Så det fick bli ren träningstid 10 tillfällen! Är så rädd att jag kommer bli besviken, har så höga förväntningar!

2014 året då jag blir stark hemma, på jobbet OCH på gymmet!

Av E H - 29 december 2013 23:28

Efter att själv ha "gått på" vareviga diet har jag börjat se ett mönster. Kanske för att jag själv är en "erkänd" matmissbrukare?

Jag följer många LCHF:are på Instagram eller bloggvärlden & nästan varenda en är matmissbrukare som "hittat" ett sätt att äta & gå ner i vikt fast de fortsätter missbruka. Att utesluta träning läggs fram som något bra-för de är ju smala! Trots att de trycker i sig mat till bristningsgränsen, trots att de fortsätter missbruka eller hittat substitut för att kunna ersätta ett missbruk mot ett annat...

Är att vara inaktiv något vi ska vara stolta över? Är inte kroppen gjord för rörelse ? Även om vi är smala?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards