Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Utmaning

Av E H - 5 januari 2014 21:40

Årets utmaning är påbörjad, den startade 1 januari & kommer pågå till 1 april. Min utmaning lyder:

?Träna med min PT en dag i veckan & följa hans träningsupplägg
?Inte äta godis
?Inte äta snacks
?Inte äta fikabröd
?Inte äta vitt bröd

Under denna period har jag 5 fria tillfällen, då jag får äta vad jag vill. Ett utav dem förbrukade jag på Årets första bröllop. Då bestod " fusket " i att äta av fyrarättersmiddagen och smaka bröllopstårtan. Jag varken skrapa rent tallriken eller åt upp all tårta, kände mig ändå nöjd!
4 tillfällen återstår och ska väljas med omsorg och sparas till bortbjudningar då det är svårt att bestämma själv vad jag vill/kan äta.

Jag äter av kostcirkelns alla delar & räknar kalorier. Försöker hålla mig runt 1500 kcal vilket ger tillräckligt med energi för att slippa gå hungrig.

9.00frukost 4 finncrisp, kokt ägg & 1/2 grapefrukt 250 kcal

12-13 Lunch tex omelett, sushi, sallad, soppa ca 4-500 kcal

15-16 Keso med frukt eller Finncrisp eller questbar 200 kcal

18 Middag idag kyckling, sötpotatis, sallad 4-500 kcal

21 Keso & frukt eller frukttallrik, smoothie eller questbar 150-200 kcal

Har inte gått hungrig än, har enorm träningslust & har pekat finger åt barnens godis & snacks! Klockan är ställd imorgon så ett träningspass hinns med innan vi ska på Disney on ice!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E H - 1 februari 2014 08:43


Efter att ha förträngt den begynnande tokförkylningen pga att veckan på jobbet gått i 180. Plus innehållit en handfull skit som iof lett till något positivt. Så vaknade jag i morse av att jag inte fick luft. Näsan var totalt igenkorkad & ut flög den ...

Av E H - 30 januari 2014 22:23

Den vanligaste frågan jag får när jag säger att jag tränar med PT är- Är han snygg? Som om det skulle vara det viktigaste! Han är kunnig! Han gör mig glad! Jag trivs i hans närvaro & jag känner mig trygg med honom och den träning han lär mig. ...

Av E H - 15 januari 2014 21:40

Allt går skitbra just nu. Kosten-klockren! Min PT- totalt underbar, kunnig och ger mig vikter jag knappt vågat titta på OCH jag fixar det. Sen att jag idag inte orkade hänga upp skivstången på ställningen igen det bjuder jag på! Ser i spegeln att...

Av E H - 3 januari 2014 21:52

Hur blir man lycklig och vad är lycka? Känner själv att mitt liv just nu är rätt trist. Jobbet är kul. Hittat tillbaka till glädjen i träningen, men sen då? Resten? Känns som jag går runt i samma ekorrhjul, irriterar mig på samma slängda kalso...

Av E H - 2 januari 2014 23:20

Mottot från och med nu är Balans! Balans i Livet! Lagom dos av allt med några dippar & tippar för sorg & lycka! Sömn är ju även en av de delarna, jag har nog snittat 4h/natt denna veckan och är SKITTRÖTT när jag går & lägger mig. Men så hittar ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards